CO ROBIĆ ABY TRAFIĆ DO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBY OSÓB

CO ROBIĆ ABY TRAFIĆ DO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBY OSÓB

Aktulności Firma Poradnik Klienta

Statystyki pokazują, że blisko 20% Polaków jest skłonnych zaciągnąć dodatkową gotówkę w postaci kredytu lub pożyczki. Coraz większa ilość produktów i usług na rynku konsumenckim sprawia, że z roku na rok rosną także nasze potrzeby i potrzebujemy coraz więcej pieniędzy, aby je zaspokajać. Nigdy wcześniej nie było zatem lepszego czasu na otwarcie własnego biura pośrednictwa kredytowego. Popyt bowiem mamy prawie, że pewny. Co jednak zrobić, aby był on na dość wysokim poziomie, aby zapewnić nam pewny zysk każdego miesiąca?

CO ROBIĆ ABY TRAFIĆ DO JAK NAJWIĘKSZEJ LICZBY OSÓB

 

Przede wszystkim, przed podjęciem decyzji o otwarciu biura kredytowego, musisz zorientować się jak wygląda sytuacja na tym rynku w twoim mieście. Najważniejsze, abyś wiedział z kim będziesz konkurował i jakie oferty znajdziesz w biurach, które już istnieją. Da ci to informację o tym czego w twoim mieście brakuje, w kwestii usług finansowych, oraz czy te produkty, które chcesz udostępniać, mogą stanąć do równej walki z konkurencją.

Jedno z pierwszych pytań jakie powinien sobie postawić każdy, kto planuje otworzenie takiego biznesu to pytanie o zakres swoich usług. Czy postawić na specjalizację czy multiagencję? Jako pośrednik możesz zajmować się takimi produktami finansowymi jak:

Kredyty dla firm
Kredyty dla osób prywatnych (w tym hipoteczne, konsolidacyjne, gotówkowe)
Pożyczki
Chwilówki
Leasing
Ubezpieczenia

Jeśli zdecydujesz się zawęzić zakres swoich usług do jednego konkretnego produktu, musisz dokładnie przemyśleć partnera biznesowego, z którym będziesz współpracował.

Jakie są wady a jakie zalety specjalizacji?

Dzięki specjalizacji, każdy Twój klient będzie miał świadomość tego, że przyszedł po pomoc do specjalisty w danej dziedzinie. Konkretna usługa będzie bowiem znana tobie od podszewki i to na pewno, stanowić będzie o twojej wysokiej pozycji, na rynku agencji w Twoim mieście. Jeśli już mowa o specjalizacji, najlepiej jeśli wybierzesz dwie, trzy usługi, które staną się twoim filarem. Oferta kredytów gotówkowych, pożyczek i leasingu to typowa kombinacja, która nie utrudnia zbytnio twojej pracy. Są to przy okazji najczęściej oferowane formy pomocy dla osób indywidualnych. Specjalizacja stwarza Tobie szanse na prace bez konieczności otwierania biura, ponieważ możesz wybrać modny dziś model doradcy mobilnego. Takim sposobem będziesz mógł pracować przy użyciu samochodu i laptopa. Dopasujesz się w ten sposób do szybkiego stylu życia swoich klientów, a ponadto taki kontakt buduje twój pozytywny wizerunek i pozwala na przyszłość pozyskać nowych klientów, którzy zostali poleceni przez tych już obsłużonych. Niestety specjalizacja wiąże się z mniejszym rynkiem potencjalnych klientów. Sytuacja ta to jednak tylko etap przejściowy, a przynajmniej warto mieć taką nadzieje.

Co jeśli wybierzesz multiagencję?

Do zalet takiego rozwiązania należy na pewno zapisać szerokie grono potencjalnych klientów. Ludzie zwykle sami nie wiedzą czego chcą, dlatego szukają miejsca, w którym znajdą wiele rozwiązań. Idąc tą drogą na pewno początki będą łatwiejsze niż w przypadku wąskiej specjalizacji. Z multiofertą wiąże się jednak brak możliwości skupienia się na jednym konkretnym produkcie. Twoje zaangażowanie jest rozkładane na wiele elementów, co w konsekwencji przekłada się na to, że w żadnej usłudze możesz nie stać się stu procentowym specjalistą. Może wtedy się okazać, że nie będziesz w stanie sam prowadzić takiego biura i będziesz musiał zatrudnić pracownika, a więc pomniejszyć swoją pensje o jego.

Niezwykle ważnym elementem przy zakładaniu własnej agencji kredytowej jest wybór partnera biznesowego.

Skupienie się na szerokim, bądź wąskim zakresie usług wpłynie na wybór, z jaką firmą podejmiesz współpracę. Pamiętaj, że agencja pośrednictwa jedynie pośredniczy w usługach. Potrzebujesz więc solidnego partnera z ugruntowaną pozycją i pewnym rynkiem zbytu. Obecnie podpisanie umowy współpracy z firmami pożyczkowymi nie jest największym problemem. Aby tego dokonać wystarczy, że pójdziesz do interesującej Ciebie placówki i porozmawiasz z jej kierownikiem. Kwestia banków nie jest już taka prosta „do załatwienia”. Najlepiej jeśli rozmowę o współpracy przełożysz na późniejszy termin, kiedy ugruntujesz już swoja pozycję. W przypadku kiedy zdecydowałeś się na multiagencyjność, najlepiej jeśli złożysz propozycję dużej liczbie firm. Pamiętaj, że posiadając większą liczbę usług niż konkurencja, zyskasz więcej klientów.

W momencie, kiedy zdecydujesz się podjąć współpracę z możliwie jak największą liczbą firm pożyczkowych, warto abyś przemyślał współprace z największą firmą pośrednictwa kredytowego w Polsce jaką jest Kredytum.pl. Posiada ona w swojej ofercie usługi 15 firm pozabankowych oraz 11 banków. Podpisując umowę współpracy brokerskiej z Kredytum.pl w jednej chwili zyskasz wachlarz usług jakiego nie ma żadna inna agencja pośrednictwa kredytowego w Polsce. Zyskasz dodatkowo narzędzia, jakimi dysponują wszyscy pracownicy Kredytum.pl, a są to narzędzia, które umożliwiają sprzedaż kilkuset usług dziennie. Aby tego dokonać i podpisać umowę wejdź w zakładkę WSPÓŁPRACA i wypełnij odpowiedni formularz.

0 0 votes
Daj ocenę
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments